אימון אירובי

ערוץ אימון אירובי: תרגילי התעמלות אירובית, המלצות אימון כוח או אימון אירובי?, כושר אירובי נכון ובריא, פעילות אירובית והשפעתה על מראה חיצוני, תרגילי אימון אירובי לשריפת שומן וחיטוב הגוף ועוד - ערוץ "כושר גופני - אירובי" אתר Beok.


תרגילי התעמלות אירובית

הליכה נורדית כבר ניסיתם? תאריך 02.04.2014 שעה 03:00:00
הליכה נורדית היא אימון לכל הגוף, שלא מעמיס על המפרקים ומתאים לכל רמות הגילאים והכושר הגופני. לפניכם על מה שתרצו לדעת על הטכניקה של הליכה נורדית, יתרונות בריאותיים וכיצד להצטרף לטרנד הלוהט

למה לי אירובי עכשיו? תאריך 12.03.2014 שעה 02:00:00
אימון אירובי לא רק תורם להרזיה ושמירה על משקל תקין, הוא גם יפתור קשיי שינה, קצב לב לא סדיר ויקל על מקרים של דיכאון, חרדה ולחץ. כתבה שתגרום לכם להתחיל לזוז!

טיפים לריצה עבור סוכרתיים תאריך 25.02.2014 שעה 02:00:00
הדרך לריצת מרתון מתחילה בצעד אחד בלבד והוא - להתחיל להתאמן, בד"כ כארבעה חודשים לפני המרוץ. גם אנשים סוכרתיים עתידים להשתתף במרתון וכשהשראה עבורכם - צוות מומחי מרכז DMC לטיפול בסוכרת מציג כמה טיפים שחשוב לדעת לפני שאתם נועלים את נעלי הריצה

9 דרכים להתחיל לאהוב ריצה תאריך 25.12.2013 שעה 02:00:00
ריצה היא ספורט שלא מתאים לכל אחד, אך ברגע שמתמכרים אליו - הוא עושה נפלאות לגוף ולנפש. אם אתם שונאים ריצה אבל חולמים לשנות גישה ולהתחיל לרוץ, לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לחייך כל הדרך למרוץ הבא

90 דקות פעילות אירובית בשבוע ללב בריא תאריך 12.06.2013 שעה 03:00:00
ידוע כי פעילות אירובית תורמת לשיפור מדדי בריאות הלב. אך כמה פעילות אירובית צריך לבצע כדי שהשיפור יבוא לידי ביטוי? מסתבר ש-90 דקות שבועיות בלבד יעשו את העבודה

להתכונן לקראת מרתון: 8 טיפים שימושיים תאריך 13.02.2013 שעה 02:00:00
זה עוד רגע כאן, הרגע אליו ייחלתם ולקראתו התאמנתם, בעוד 3 שבועות תעמדו על קו הזינוק של מרתון ירושלים ותמתינו בצפייה להזנקה. ומה בינתיים? להמשיך להתאמן? לאגור כוחות? הנה 8 טיפים שיעזרו לכם להתכונן לקראת ריצת מרתון

6 דרכים לשפר אימון אירובי תאריך 02.01.2013 שעה 02:00:00
כדי להשיג כושר גופני אופטימלי נדרש שילוב בין אימוני כוח לאימוני אירובי. אימון אירובי מקפיץ את הדופק ושורף את הקלוריות העודפות. רוצים לשפר את האימון האירובי ולהפיק ממנו את המירב? הנה 6 טיפים כיצד לעשות זאת

מה גורם לנו להתמכר לאימוני אירובי? תאריך 07.11.2012 שעה 02:00:00
אחד היתרונות בביצוע אימון אירובי על בסיס קבוע הנו הפרשת אנדרופינים בעת המאמץ ואחריו. האנדורפינים עוזרים לנו להתמודד עם הכאב באימון ויכולים לגרום לנו להתמכר לאימוני אירובי כמו ריצה ורכיבה על אופניים

ספורט לחולי סוכרת: מה מותר ומה אסור תאריך 13.06.2012 שעה 03:00:00
ספורט חיוני מאוד לחולי סוכרת. ספורט מעודד את פעילות האינסולין ויכול להפחית את הצורך בשימוש בתרופות. אבל בשל מחלתם, חולי סוכרת חייבים להיות זהירים יותר בעיסוק בספורט וללמוד לעסוק בו נכון

חמש סיבות להתחיל לרכוב על אופניים תאריך 16.11.2011 שעה 02:00:00
איזה יתרונות תפיקו מרכיבה על אופניים, למה רכיבה על אופניים עדיפה על פני נהיגה ואיך מצב הרוח שלכם יכול להשתפר פלאים? חמש סיבות טובות כדי להגיד "כן" לאופניים כבר עכשיו.

איזה סגנון ריקוד הכי מתאים לכם? תאריך 24.08.2011 שעה 03:00:00
נמאס לכם מחדרי כושר? זה הזמן לצאת מהמכון ולפקוד את רחבת הריקודים. איזה ריקוד הכי מתאים לכם ומהם היתרונות של כל ריקוד? על סגנונות הריקוד הפופולאריים בכתבה הבאה.

אף פעם לא מאוחר ללמוד לרכוב על אופניים תאריך 17.08.2011 שעה 03:00:00
בשנים האחרונות נראה שאופניים אינם עוד טרנד חולף אלא צורת תחבורה חסכונית, סביבתית ומהנה. מעולם לא למדתם לרכוב על אופניים? הנה מספר עצות שיעזרו לכם ללמוד לרכוב על אופניים בגיל מבוגר.

5 טעויות שאנשים עושים בבחירת נעלי ספורט תאריך 27.07.2011 שעה 03:00:00
נעלי ספורט הן ציוד שאי אפשר להתאמן בלעדיו וחייבים לבחור אותו בקפידה. מהן חמש הטעויות הגדולות ביותר שעושים ספורטאים בבואם לבחור נעלי ספורט ולמה הן כל כך חמורות?

אירובי, לגוף ולנשמה תאריך 25.07.2010 שעה 03:00:00
מתקשים לישון? סובלים מהשמנת יתר? שואפים להסדיר את קצב הלב? מה דעתכם לנסות אימוני אירובי? שגרת תרגילי אירובי יכולה לעזור בשיפור המצב הבריאותי וגם להטיב איתכם במקרים של דיכאון וחרדה.

מדדי דופק ועצימות באימון אירובי תאריך 03.06.2010 שעה 03:00:00
במהלך אימון אירובי אנו עובדים על חיזוק הלב וחיזוק מערכת השרירים. על מנת שנוכל לבצע מטרות אלה כהלכה חשוב להתאים את העצימות ואת הדופק במהלך אימון אירובי למטרת האימון הרצויה.

אירובי במים: טומן בחובו יתרונות רבים תאריך 09.05.2010 שעה 03:00:00
אימון אירובי במים מתבצע בקבוצה לצלילי מוסיקה מקפיצה ומתאים גם לאוכלוסיות שלא יכולות לבצע אימון רגיל ביבשה. היות והוא מבוצע במים, יתרונו הגדול של אירובי במים הוא בכך שאינו מפעיל לחץ על מפרקי הגפיים התחתונות.

אימון אירובי: כך תביסו את הפירות היבשים תאריך 21.01.2010 שעה 02:00:00
אימון אירובי חשוב לגוף כל השנה, אולם בט"ו בשבט המביא עימו פירות יבשים אשר רבות נאמר על יתרונותיהם התזונתיים אך לא על כמות הקלוריות שהם תורמים לגוף, אימון אירובי חשוב יותר. לכבוד החג כדאי שתדעו איזה אימון אירובי ילחם בנזקים הקלוריים.

אימון אירובי: תגלו איזה סוג מתאים לכם תאריך 10.01.2010 שעה 02:00:00
אימון אירובי הינו דרך טובה לשרוף שומנים, לשמור על בריאות ולבנות חוזק גופני פנימי. אבל, עם מגוון סוגי אימון אירובי הקיימים כיום, איך תדעו איזה מבין הסוגים הכי מתאים לכם? לפניכם סקירה של מס' סוגי אימון אירובי.

אירובי ואיך הוא משפיע על ניפוח שרירים תאריך 27.12.2009 שעה 02:00:00
לרוב המתאמנים יש שתי מטרות: ביצוע אימון אירובי להרזיה, שיפור סיבולת לב ריאה וכו', וביצוע אימון כוח לניפוח השרירים. כדי להשיג תוצאות טובות יש לשלב בין אירובי לאימון כוח בתבונה. כך עושים זאת.

טיפים לאימון אירובי מדרגה מוצלח תאריך 20.12.2009 שעה 02:00:00
אימון אירובי מדרגה הפך לפופולארי מאוד לאחרונה, כשהוא משלב צעדים אפילו מעולם המחול העכשווי כגון היפ הופ וג'אז. בעת ביצוע אימון אירובי מדרגה יש להקפיד על הדרגתיות, טכניקת עלייה וירידה נכונה ועוד.



שיעורי פילאטיס, תרגילי כושר גופני, רפואת ספורט



בילוי ובידור הלילה :

דף הבית
תיירות ונופש, טיולים
מסעדות, מתכונים, תזונה נכונה
אופנה
קוסמטיקה, עיצוב שיער, אסתטיקה
אסטרולוגיה
טלוויזיה
מוזיקה
תרבות ואמנות
בית ומשפחה, סגנון חיים
גברים
כושר גופני
כרטיסים להופעות חיות בחו"ל



DJ pic